vrijdag 14 maart 2008

week

Verleden week heb ik niet gefotografeerd Rommert Boonstra had afgebeld. Hij had opeens een grote opdracht binnen gekregen die hij niet kon afstaan.

Maandag

Maandag heb ik nog wat foto's bewerkt en mij foto's laten zien aan Jan. Jan zei dat ik ze nog wat beter kan laten afdrukken en gaf mij wat tips. Had al mijn pagina's van mijn website af dus ik dacht dat is simpel alleen even in elkaar zetten. Maar dat lukte niet meneer Clasener vond het ook heel vreemd dat niet werkte. Daar baalde ik wel van  De rest van de dag heb ik aan Marketing gewerkt heb het eindelijk helemaal af  al werd ik er een beetje gek van bij het maken. In de middag heb ik 2 kunstenaars opgezocht voor onze school bij de groene bogen die ik wil gaan fotograferen. 

Dinsdag 

Dinsdag ben ik in de ochtend naar school gegaan om mijn usb stick op te halen die was ik vergeten maandag. Ik was niet de enige kwam ook Tamara tegen die ook wat vergeten was. 
In de middag heb ik gewerkt aan mijn poster voor mijn expositie 

Woensdag 
Woensdag heb ik les gehad van Talen mijn poster laten zien wat kleine dingen aangepast eraan zodat die nu goed er uit ziet. In de middag heb ik een idee bedacht voor mijn eindexpositie

Donderdag naar school geweest toch geprobeerd te werken aan mij website. Lukte echt niet werd er helemaal gek van.  Gelukkig was Robin er. God bless Robin die wist op een andere manier ervoor elkaar te krijgen wat ik wou hebben. God bless Robin. ROBIN hartstikke bedankt.

Vrijdag 

Vrijdag ben ik samen met Ilse naar meneer Clasener geweest hij heeft uitgelegd hoe de iframe werkt. Nu kan ik echt helemaal maken en dat lukte ook aardig op school met de mac. Nu ik weer thuis ben en op de pc wil maken lukt het voor geen meter staat alles weer anders etc daar word je toch echt gek van.




1 opmerking:

davidkroon zei

No problem Yoda! Je moet je niet zo op de kast laten jagen door een programma het doet toch wel wat jij wilt!

www.robinbutter.com

Kus,
Robin ^^