zaterdag 19 januari 2008

Interviews

Maandag 

ben ik eerst naar school geweest met Micheal gesproken wat ik heb gedaan en dat ik wat bekende fotografen heb opgezocht die kunstenaars gefotografeerd hebben. Daarna ben ik naar Zoetermeer gereisd. Ton opgezocht mij oude stage plaats. atelier Baztille waarbij Toevallig of ik had uitgekiend had hij een soort workshop met een andere fotograaf met een model. Die kans kon ik niet laten ontkomen zo ik heb meegedaan met de workshop. De workshop ging over werken met filters voor de lampen. Rode en Gele filters zodat je een sfeer kan neerzetten bij een foto. Was heel leuk om te doen. Weer wat erbij geleerd. In de avond zaten alle kunstenaars bij de bar omdat er extiens kunstenaar weer terugging naar England. Heb gevraagd wat ik van plan ben en iedereen vond het een leuk idee.  Alvast afgesproken wie er morgen allemaal waren en of ik die kunstenaars kon interviewen meteen geregeld dat ik er 5 kon doen op een dag. 


Dinsdag 

ben ik naar de kapper geweest weer eens een keer wat anders met mij haar. Daarna ben ik Zoetermeer gereisd en heb ik 5 kunstenaars geïnterviewd.  3 schilders 1 fotograaf en grafisch vormgever/schilder. Allemaal verschillende karakters. Schilderijen lijken voor mij gevoel haast allemaal op elkaar bij die schilders. Moet wat toen met hoe ze zijn etc..

Woensdag 

Marketing laten zien aan Stam hij vond mij propositie goed. ben ik erg blij mee. Micheal les gehad uitgelegd wat ik had gedaan en een ander. Daarna ben ik nog naar Talen geweest mij logo's laten zien. Hoe ik verder kan gaan met mij logo's en visitekaartje. 

Donderdag

Les gehad van Hilde iedereen moest wat laten zien wat hij had geleerd op zijn stage. Was wel interessant. In de middag ben ik begonnen met mij visite kaartje en logo te ontwerpen.

Vrijdag

Naar Bodegraven geweest was wel leuk. Mooie studio heb het een ander uitgeprobeerd met een lamp wat ik nog niet wist wat het was. Portfolio besproken ben ietsje wijzer geworden maar niet veel.

   

Geen opmerkingen: