dinsdag 8 januari 2008

Marketing

Gisteren heeft Hilde alles uitgelegd wat we deze 2 periodes moeten doen. Was meteen naar de uitleg van Hilde aan de slag gegaan met marketing heb alvast beetje de punten opgeschreven wat ik wil doen. Voor de rest heb ik alle informatie rustig in mij op laten nemen. Laat me niet gek maken door de hoeveelheid. Het lukt mij toch allemaal wel. In de avond heb ik de reader PVF 41 uitgeprint.

Vandaag ben ik om 9 uur begonnen.

Heb als eerst de reader gelezen en alles aangekruist wat belangrijk is daarna ben ik begonnen met marketing. Wil dat zo snel mogelijk af hebben zodat ik kan beginnen met fotograferen. Als eerst heb ik alles van marketing van de lesmateriaal afgehaald. Ik heb daarna rustig de reader nagelezen. 

Daarna heb ik een kopje thee gezet en ben ik begonnen om met de eerste opdracht. Dat ging wel goed. In de middag een pauze genomen en rustig wat gegeten. Je hebt pauzes nodig anders word je gek.

Daarna ben ik verder gegaan met marketing sommige vragen staan moeilijk omschreven heb geprobeerd het beste van te maken en wat ik niet weet vraag ik morgen aan de heer Stam.
In de middag heb ik print papier gekocht, map en een gele stift. Print papier om de vellen de printen wat ik vandaag gemaakt hebt. Map om alles goed en geordend te bewaren. Gele stift om de belangrijk dingen in de readers te onderstrepen. Daarna ben ik weer verder gegaan met marketing.






Geen opmerkingen: